تحقق ۵۳ درصدی کشت قراردادی در آذربایجان‌شرقی

مدیر تعاون روستایی استان آذربایجان‌شرقی از تحقق ۵۳ درصدی کشت قراردادی در استان خبر داد.

آقای رنجگران اظهار کرد: استان‌های کردستان، خوزستان و آذربایجان‌شرقی بیشترین سطح ابلاغی کشاورزی قراردادی را به خود اختصاص دادند.

وی  افزود: با تلاش‌های صورت پذیرفته تا ۲۱ دی‌ماه ۲ هزار و ۵۲۱ قرارداد تایید شده در سطح استان آذربایجان‌شرقی توسط کشاورزان با سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران انجام شد.

آقای رنجگران  بیان داشت: در این طرح  ۸ هزار و ۵۲۹ هکتار از اراضی گندم دیم و آبی زیر پوشش کشت قراردادی قرار گرفت که این مهم بدون تلاش همکاران این مجموعه و همه همکاران تعاون روستایی و جهادکشاورزی شهرستان‌ها امکان‌پذیر نبود.

وی تعهد مدیریت تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی را در مجموع ۲ محصول گندم و کلزا ۱۶ هزار و ۲۰۰ هکتار عنوان داشت و افزود: در این زمان محدود تاکنون ۵۳ درصد این تعهد محقق شده است که نوید بخش موفقیت شبکه تعاون روستایی استان در این طرح بوده و  با حضور عوامل شبکه تعاون روستایی در تعاونی‌ها و مراکز خرید ادامه خواهد داشت.

آقای رنجگران با اشاره به ظرفیت‌های بالای شبکه تعاون روستایی آذربایجان‌شرقی میزان خرید گندم طی امسال را بیش از ۵۸ هزار تن عنوان و تصریح کرد: شبکه تعاون روستایی به واسطه سابقه و ظرفیت‌های مستعد خود همواره در سخت‌ترین شرایط ممکن در حال خدمت‌رسانی به مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.